Flash Casino Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen legitimatieplicht

Vanaf 1 oktober 2021 is het in Nederland vanuit de wet verplicht om je bij binnenkomst in een casino te legitimeren. JVH ontkomt er niet aan een aantal van jouw persoonsgegevens vast te leggen. Hieronder leggen we aan de hand van veelvoorkomende vragen uit waarom we gegevens verzamelen, om welke gegevens het gaat en hoe we hiermee omgaan.

Waarom heeft JVH mijn persoonsgegevens nodig?
JVH heeft een wettelijke verplichting om bepaalde gegevens van haar gasten vast te leggen in het kader van het voorkomen van gokverslaving. Verder is vastlegging van een aantal gegevens noodzakelijk om onze diensten te kunnen aanbieden.
 
Hoe kan ik mij identificeren?
Identificeren kan met een geldig paspoort, identiteitskaart, verblijfsdocument of rijbewijs.
 
JVH toetst mijn gegevens in CRUKS. Wat is CRUKS? 
CRUKS staat voor Centraal Register Uitsluiting Kansspelen (CRUKS) en is door de overheid in het leven geroepen en wordt beheerd door de KansSpel Autoriteit (KSA). De speler registreert zich op eigen initiatief om zichzelf (voor enige tijd) te beschermen. Het kan zijn dat de gast dit doet na aandringen of waarschuwen door een medewerker. Na registratie zal JVH zich inspannen om de speler de toegang tot de casino’s te ontzeggen. Online wordt de toegang geblokkeerd.
 

Heb je vragen over hoe JVH met je gegevens omgaat? 
Bekijk dan het privacystatement.

Veelgestelde vragen Luckey

Bekijk de veelgestelde vragen over Luckey op de Luckey website.

 

Meer weten? Bekijk dan de Over Flash Casino pagina.